Než začnete radit, raději napíšu, co jsem již dělal:
Nepoužíváme Exchange, email server je mimo firmu outsourcingovaný. Nastavení odchozí pošty je správné, email je také správný, IP adresa není bloknutá ani na Black ani SPAM listech. Vyzkoušel jsem do políčka odchozí pošty dát SMTP server poskytovatele připojení, jak mi poradil - a nic se nezměnilo. Ani když nastavím emailový účet např. ze Seznam.cz, nefunguje to.
Všechny ostatní kompy v síti používají tu samou doménu, nicméně všem to funguje. Jenom na tom jednom jediném PCdle to nejde. Nejde odesílat pošta, ale přijímat ano.
Normálně to fungovalo, ale minulý čtvrtek přestalo:( PCdlo je projeté CCleanerem, Glaryutils, chráněný SpywareTerminatorem, Keriem a AVASTem. Ve Firewallu se nic nezměnilo, nepřibyl žádnej packet filtr:)
Tak co rodinko rádců, poradíte mi, prosím ?




